2011-04-20

Jag ser ljuset i tunneln....

Sista veckan på svenska studierna=) Den sista som ska göras är en novellanalys, ett teoriprov och ett muntligt framförande, sen är det över=) Hela maj månad ledig sen blir det studier igen om jag kommer in, den här gången blir det Samhällskunskap.

Annars så vandrar livet på i sin vanliga takt, barnen mår bra, jag och Anders mår bra och träningen går framåt. Är dock lite deppig, idag var det de sista m.r.b-passet på ett låååååångt tag. Farstahallen ska renoveras och det är ingen annan simhall som har m.r.b förutom Skärholmen men det är lite för långt att åka dit bara för att träna tycker jag. Satt och kollade igenom Högdalens utbud på träningar och har bokat in mig på Spinn och Bodypump, hoppas jag tycker de är lika roliga som m.r.b!!!

Påsken blir full av aktiviteter fast att den skulle vara lugn i år=) Långfredan ska jag och William klippa oss på förmiddan och sen ska hela familjen + pappa hem till Jonas(brorsan) och äta middag. Påskafton är det ganska lungt under dagen men på kvällen blir det andra bullar, då ska jag iväg på 30 års firande/tjejkväll. Påskdagen ska hela familjen + barnens farmor och gammelmormor hem till Anders syster och äta middag. Annandagpåsk ska jag göra teoriprov i Svenska, max tiden är 6 timmar=/

Inga kommentarer: