2011-06-13

Sjuklingen på soffan.

Idag har jag legat hemma på soffan och varit sjuk, ont i halsen och kroppen. Igår kväll och i natt hade jag feber, ingen bra start på veckan alls! Men nu på eftermiddan känner jag mig mycket bättre, ingen feber och halsen känns faktiskt ganska ok. Får känna efter imorgon och se om jag behöver gå till doktorn, eftersom att halsen har varit jätte konstig så kanske man borde gå och kollar den.

Det har inte varit så deppigt på ett tag nu, kanske har vändningen kommit? Jag har kommit fram till att jag inte kan göra så mycket åt endel av mina bekymmer. Det är inte möjligt helt enkelt! Men jag kan välja hur jag ska reagera när de dyker upp och jag har människor runt mig som jag kan vända mig till om jag behöver prata. Sambon och tjejerna på jobbet är duktiga på att låta mig ventilera och de tackar jag dom för!!!

Inga kommentarer: