2013-03-20

Red eye mama!

Ok det blev inget inlägg som utlovat igår men jag har en bra ursäkt. Som sagt, igår var jag och provade linser, jag försökte sätta i och tog ut de väldigt många gånger och det gick ju jätte bra tillslut. Men eftersom jag hade sminkat mig så tror jag att det råkade komma in smuts i ögat så igår eftermiddag mådde mina ögon allra helst det vänstra inte så bra. Jätte rött och det rann och var geggigt så jag fick plocka ut linserna och behandla ögonen med koksaltslösning. Påminner lite om ögoninflammation och ni vet ju hur fräsch man ser ut då:-( Hur som helst idag ser ögonen mycket bättre ut och de geggar inte lika mycket, vänstra är lite värre men jag räknar med att linsträningen kan fortsätta imorgon men då kör vi utan smink!
P.S Det var lite tur att dina grabbar var sjuka Anna, skulle inte velat vissa mig på stan så här iallafall! D.S

Inga kommentarer: