2013-07-18

Bassänghäng och vinhäng.

Semesterns sista dagar njuter jag av utan stress, sommaren är ju inte slut på ett bra tag så jag hinner ju faktiskt njuta av solen ändå. Mindre tid med familjen dock men så är det när man tar en tidig semester. 

Igår var vi och plockade blåbär, det blev 1,4 liter totalt, tror barnen åt minst lika mycket:-) Frös in 1 liter till bak till Frejas kalas nästa helg. Hon vill ha blåbärs muffins men jag funderar på att dekorera tårtan med blåbär, kanske räcker det pill båda?
Det blev ett besök i badhuset också, riktigt skönt, lite folk och svalkade luft. Jag har ju en mindre fobi för att bada i sjöar eller i havet, kan man inte se botten går jag inte i helt enkelt. Jag är en bassängbadare:-)

Ikväll blir det inget soffhäng med familjen, det blir istället några glas vin med glada vänner. 

Lördag blir det kalas, en kompis dotter fyller hela tre år, tiden går fort! Imorgon ska present inhandlas, något prinsessigt stod på önskelistan, får fråga Freja vad det betyder:-)

Inga kommentarer: