2014-07-21

Överraskning!!!

I lördags överraskade vi William och Freja med ett besök på Gröna Lund, de trodde att vi skulle in till stan och titta på båtar men så var inte fallet:-) Att se deras ansikten när vi avslöjade vart vi skulle var ren lycka!!!

Första åket blev Kavsten, hela gänget kunde åka då Freja äntligen har passerat 110cm. Hon skrek Mamma Mia hela åket och tackade nej till att åka igen, men erkände sen att det pirrade i magen.

William och Freja åkte många åkturer själva och de vaf de riktigt stolta över.

Till min förtvivlan så har William vuxit över 140cm vilket innebär att alla åkturer är tillåtna. Han, min son, min lilla William åkte i lördags Jetline, Eclipes och Frittfall och jag var rädd som tusan.

Alla åkturer var roliga tyckte barnen men jag vet inte om Nyckelpigan verkligen var jätte rolig som Freja sa att den var:-)

Inga kommentarer: