2015-04-21

Vabbigt värre!

Då var det sjukstuga här hemma igen, hoppas på sista gången innan sommaren! Anders var hemma med Jonatan torsdag och fredag förra veckan för snor och hosta, måndag och tisdag(idag) är jag hemma men nu har sjukdomen spridit sig till Freja också. Jonatan är dock bättre, inte hundra procent men på god väg. Freja verkar bara vara hostig och jag hoppas det stannar vid det. Jag har också varit dålig i helgen, ont i halsen och hosta, igår hostade jag så mycket att jag nästan kräktes men idag har jag knappt hostat alls. Blir hemma en dag till sen hoppas jag att vi alla är friska på torsdag! 

Det gäller att passa på när man är hemma och vabbar så jag kör veckans tvätt, hoppas på att bli klar med allt idag så slipper man stressa på kvällarna.


Bjuder på en bild med tre glada och trötta barn.

Inga kommentarer: