2009-03-26

En rätt så ok dag...

En rätt så ok dag idag, solen har varit framme hela dagen och man har faktiskt kunnat skippa vantarna utan att frysa fingrarna av sig=) Ganska lugnt på jobbet just nu trotts att många i personalen är borta. Det kanske beror på att det är många barn borta också, men det är skönt när det går jämt ut liksom.

När jag kom hem ifrån jobbet så stod William och Anders och gräddade pannkakor och det såg så himla mysigt ut=)

Helgen ser ut som vanligt, uppbokade till tänderna.
Det börjar redan på fredag kväll, jag ska på middag med några ifrån jobbet. Vi ska på Mongolisk bbq och det ser jag verkligen fram emot. Jag kommer säkert att ha en moster halsbränna=/
Lördag ska vi nog iväg på klädbytardag i Gubbängen, ska försöka fynda lite bebiskläder.
Söndag så är det dags att handla kläder igen, ska på klädparty hemma hos Anna. Har kollat in lite grejer och är grymt sugen på deras bebiskläder, ska även hålla ögonen öppna på lite kläder till William. Anders kommer att bli galen=)

Nej nu är det dags att hoppa i säng så att jag orkar med helgen=)

Inga kommentarer: