2009-06-16

Slutet på förra veckan var jobbig....

Slutet på förra veckan var jobbig, låg hemma i sängen med ont i ryggen IGEN. Det är tur att jag har en chef som är så förstående. Har hittills haft öppning på måndagar och det har gått jätte bra tills nu när ryggen bråkar. Har haft tanken i bakhuvet sedan den första gången jag var tvungen att stanna hemma att "tänk om jag inte kan komma upp ur sängen på måndag morgon". Tur som jag har så tänkte min chef på samma sak, så nu har en väldigt snäll medarbetare tagit över min öppning fram tills semestern. TACK SÅ MYCKET, du är guld!!!

I lördags var hela familjen hemma hos min bror och åt middag. Pappa, min brorsdotter, hennes festman och hennes lillasyster var också med. Min brorsdotter med festman och syster hade rest ända nere ifrån den mörkaste skogen i Småland =) William var som vanligt överlycklig över att vara där. Brorsan och William delar en passion och det är TÅG! När jag skriver TÅG så menar jag modelltåg och det är ju kul OM man gillar sådana saker=)

På söndagen föll regnet som det aldrig har fallit förut eller något sånt=) Helt galet det tog aldrig slut! Eftermiddan spenderade jag med att shoppa=) Var hemma hos Anna på Meandi klädparty, köpte kläder till William och till bebisen. William var på kalas hos en tjej från hans förskola och Anders satt och slöade (spelade tv-spel) för sig själv=)

Är iallafall tillbaka på jobbet igen och det är super skönt, det är bara 2,5 vecka kvar till semestern så det är bara att bita ihop och köra på tills slutet

Just det, kolla in min galet stora mage=)

Inga kommentarer: