2009-06-29

Sommar och sol!

Sommaren är äntligen här, det var en lite halv bråkig början med regn och rusk. Nu är värmen här och det var verkligen med besked, jag håller på att svettas bort=(.

Nästa vecka börjar min semester men den här veckan är jag sjukskriven=(. Min kropp är inte på topp om man säger så. Ryggen har gått på lunch för länge sedan och jag har Karpaltunnelsyndrom i händerna. Värmen håller också på att göra sitt, kroppen är svullen och jag håller på att gå under=(. Nä så farligt är det väl inte riktigt ännu, så länge man håller sig i skuggan så är det ingen fara. Tyvärr så har vi 800 grader i lägeheten och det har inte jag betällt. Var är AC när man behöver den?

På torsdag ska jag på läkarbesök uppe på SÖS. Det är dags att snacka med min läkare på SPEC. MVC. om förlossningen och vad vi har för tankar om den. Det ska bli spännande att se vad vi kommer fram till!

Just nu så längtar jag till förlossningen! Det kanske låter konstigt, men nu vill jag bara få ut den här lilla så jag får se vem det är. Det är ett himla röj där inne i magen och jag hoppas att den har samma ork när den kommer ut. Bebisen brukar ju bli lite slö i magen när det är varmt men det stämmer inte in på den här lilla plutten.

Inga kommentarer: