2009-07-13

Emils dop

I lördags samlade jag ihop grabbarna och drog med dem på Emils dop=) Eller jag sa till William att vi skulle träffa Milton och Emil och då var han helt klart på. Nämde även något om tårta och det gjorde ju verkligen saken klar=)
William står och väntar utanför kyrkan vi fick vänta jätte länge, typ 5 minuter eller något sånt=)

Men när väntan är lång så är det tur att man har en bästavän att fördriva tiden med=)

Per, Niclas, Helena, Silvana och Jockim + min näsa står och väntar.

Helena och jag (visst e diademet snyggt!?!).

Jag och William i kyrkan och mitt hår har redan spårat ut=(

Per och Niclas väntar på att showen ska börja.

Hela familjen samlade!

Självklart fick Emil jätte många doppresenter och självklart så måste ju Anna ha hjälp med att öppna paketen utav gruppen proffesionella paketöppnare=)

Emil med morbror Jimmy.

William visar vilket monster han egentligen är=)
Efter Emils dop drog vi vidare hem till Helena och Niclas och där blev det grillning och en riktigt trevlig kväll i goda vänners sällskap!!!

Inga kommentarer: