2009-07-09

En helt vanlig torsdag?

Jag och William startade dagen med en underbar sovmorgon, gick upp vid 9 och det är inte fy skam inte.
Jag passade på att tvätta håret och fixa mig medans William kollade på Disney kanalen(bästa barnvakten i världen).
Dagens frukost bestod av limpmackor med kaviar och O´boy, riktigt smarigt faktiskt.
Vid lunch gick vi ner till mitt jobb och hälsade på, jag hade en portfolie pärm att fixa och William passade på att leka lite med mina underbara förskolebarn. Sa hejdå till barnen som ska börja i skolan nu efter sommaren och hälsade glad sommar till resten.
Efter besöket på jobbet drog vi till Högdalen för att möta Anders, men William ville att vi skulle åka till Farsta så vi hämtade Anders och sen drog vi vidare. I Farsta gick vi självklart in på BR för det måste man ju göra=) Jag drog med mig Anders och William på Glitter för att köpa ett diadem och lite hårsnoddar. Det blev ett ljusblått diadem med en blå blomma på, riktigt snyggt faktiskt=) Kan bli att jag har på mig det på lördag när Emil ska döpas.

Inga kommentarer: