2010-11-04

Den jag inte vill vara!

Det känns som att jag har tappat suget för att skriva inlägg den senaste tiden. Skriver mest för att uppdatera känns det som. Det är nog mest för att jag jobbar hela dagarna och när jag väl kommer hem så vill jag mysa med familjen och när ungarna har gått och lagt sig så vill jag bara vara, slappa och kolla på tv(sätta hjärnan i pause).
En annan orsak till mina brist på inlägg är för att jag känner mig låst, vågar inte skriva om allt som jag känner och upplever. Så fort jag sätter mig ner med datorn och ska skriva ett inlägg väljer jag att skriva om något urfånigt och oviktigt, inte alls det jag känner för att skriva egentligen! Det här är inte jag, det är inte så här som jag vill vara! Jag är den som säger precis det jag tycker men den senaste tiden har jag hållt käften, jag är inte jag längre!

Inga kommentarer: