2011-11-09

Duktiga tjejer!

Nu har Freja varit feberfri i hela 24 timmar så imorgon blir hon förpassad till förskolan! Både hon och jag har varit riktigt ruttna på att sitta hemma, vi var som kor på vårbete när vi gick till skolan för att hämta William vid två. Vi sprang i lövhögar, plockade löv med fina färger(Freja körde mest på bruna) och gick baklänges hela vägen=)

Förmiddan städade jag och Freja stökade=) Jag hann med ganska mycket, vek allt i tvättberget, rensade bort urvuxna kläder hos barnen, luftade elementen, plockade och dammsög. Freja hann också med ganska mycket. Hon plockade ur en hel låda med leksaker, hällde ut alla pennor på golvet, körde på mig med dockvagnen, körde alla möbler med dockvagnen, stängde av dammsugaren när jag dammsög under sängen och kissade på sig mitt på vardagsrumsgolvet. När man ser vad Freja har hunnit med så kan man ju undra varför jag är trött?

Inga kommentarer: