2012-06-10

Bebis babbel.

Hej hopp vecka 25! Graviditeten rullar på i ett lugnt tempo. Jag har mina krämpor och humöret spökar ibland men annars går allt bra. Ett nytt problem är kramp i benet=(
På tisdag är det dags för MVC besök, Anders ska med den här gången. Hoppas vi får lyssna på bebisens hjärta!!!

Nu ser man på utsidan att bebisen rör sig och det verkar vara en riktigt stark och livlig krabat som härjar där inne.

Känner mig redo för själva förlossningen(tredje gången) men inte för att bebisen ska komma ut i världen! Det står tusen kartonger med kläder i källaren som måste sorteras(att göra på semestern) och spjälsängen sålde vi innan jag blev gravid så vi måste köpa en ny!
Vi har dock köpt en ny vagn som både bebisen och Freja får plats i men jag tror inte Freja kommer utnyttja den så mycket.

Trots mina besvär känner jag mig ändå ganska lugn och jag längtar till semestern som närmar sig med stormsteg=)

Inga kommentarer: