2012-06-15

Final fredag!

God morgon alla glada! Idag är det min sista arbetsdag innan semestern och oj va jag är trött. Satt uppe alldeles för länge igår och höll på med bröllops planering:-( Roligt men oj va jag kommer få lida idag. Det är tur att vi har avdelningsmöte på förmiddan så man hinner piggna till innan det är dags att ta i tur med det riktiga jobbet.

Ikväll blir man gräsänka, Anders ska iväg på grill- och fotbollskväll. Jag och ungarna ska äta tacos och njuta av tystnaden:-)

Första dagen på semestern blir jag gräsänka också, Anders ska in till stan med lite kompisar och kolla någon form utan båttävling. Först tänkte jag att barnen och jag skulle gå en promenad och mata fåglarna men just nu ser det ut som att det ska regna, vi hoppas på väderomslag! Annars får vi ha pyssel, film och spel dag här hemma.

Inga kommentarer: