2012-08-07

Den eviga väntan!

Då sitter man här nu igen, på SÖS mellan två blodprov och väntar den oändligt långa väntan! Det här är mitt andra besök här den här veckan, hade MVC och ultraljud igår.
Hos barnmorskan gick allt super bra, socker, blodtryck och urin var på topp. Bebisens hjärtljud var starka och slog som de skulle.
På ultraljudet gick det som förväntat, bebisen växer som den ska och följer sin kurva och som förväntat blir även detta en köttbulle:-) Förväntad vikt var 2008g och vi ligger på 2298g, nästan 300g över det "normala" men ändå inom det godkända.

Jag hoppas mina värden är på topp idag så doktorn kan minska doseringen på mitt Fragmin, det är ändå bara åtta veckor kvar till bf och jag vill gärna ha möjligheten att välja olika alternativ på smärtlindring under förlossningen.

Inga kommentarer: