2012-08-22

Syrran, loppis, shopping och Wii.

Min storasyster och hennes man är på besök i Stockholm ifrån Växjö så förra veckan och den här veckan har det varit mycket fokus på att träffa dom så mycket som möjligt. I lördags hängde jag och barnen med dom till loppmarknaden i Vårby gård. Där fyndade vi leksaker som galningar, William hittade Bakugan, Star Wars svärd och actionfigurer till riktigt bra priser och Freja fick en gunghäst som gnäggar och gör galoppljud.
Jag hittade ingenting på loppisen men det gjorde jag på hm i måndags när jag hade lite tid över innan mitt MVC besök. Köpte vantar, mössa och halsduk till Freja med My Little märke på och byxor och ett linne till mig. Senare hittade jag även en onepice till William på Lindex men den kände jag behövde ett godkännande ifrån Anders. Han höll med mig så nu ligger den i Williams byrå och väntar på att bli använd:-)

Anders drog till IKEA istället för att gå på loppis. Han fick hjälp av Caddy och grabbarna BUS med att köpa en ny byrå till Williams rum och en madrass till spjälsängen som bebisen ska ärva ifrån just grabbarna BUS:-) Byrån står nu i en glad killes sovrum som nu mer kan spela Wii ifred och nästan när han vill.

Ursäkta för förvirrat inlägg, skyller på gravidhjärna!

Inga kommentarer: