2015-08-14

Det var på håret...

Godmorgon gott folk, fredag är äntligen här, sista dagen på första arbetsveckan är snart avklarad. Jag överlevde! Nä skoja bara, det har varit en helt ok vecka, vädret har hållt sig soligt till största del och det har varit några få barn, men så är det alltid precis innan inskolning av de nya barnen och den startar nästa vecka så håll i er=) 

I helgen ska vi på årets första kräftskiva, ska bli riktigt kul, har suktat efter kräftor ett tag nu, äntligen!

Var och fixade naglarna igår, blev riktigt snyggt! Testade gellack för första gången, spännande och se hur det fungerar så som jag sliter på naglarna.


Guld på ringfingret och Ballerina på resterande.

Att få naglarna fixade är ett av mina guilty pleasures, finns inget bättre än snygga välvårdade naglar. Någonting jag däremot nästa aldrig fixar är mitt hår, jag är så fantasilös när det kommer till håret, klipper samma frisyr varje gång och sen låter jag det växa tills det går av känns det som. Nu hoppas jag att det ska bli ändring på det, på söndag har jag tid bokad för klippning och färgning, ska blir riktigt skönt, en lång bit ska bort och med lite färg ska hösten någ bli lite mer spännande.

Inga kommentarer: