2015-09-07

Fläcktest med Vanish för Buzzador.com

Som sagt, jag har fått chansen att testa Vanish Gold via Buzzador.com. Jag skev i ett tidigare inlägg att jag skulle göra ett fläcktest och här kommer mitt resultat. Då vi är en familj med tre barn så valde jag de svåra fläckarna som dyker upp i vår tvättstuga: chokladsås, ketchup, lingonsylt och grillolja.

Förre:

Hur fläcktestet gick till:
1. Smutsa ner tyget.
2. Förbehandla, använd den medföljande skopan och blanda 1/5 Vanish och 4/5 vatten till en lösning.
3. Applicera lösningen direkt på fläckarna och gnugga med hjälp av skopans knottriga undersida. 
4. Låt verka i 30 sekunder - 5 minuter
5. Tvätta med vanligt tvättmedel och tillsätt en skopa Vanish Gold i trumman.


Efter:

Jag är jätte nöjd med resultatet, fläckarna försvann och efter mitt test kan jag säga att Vanish är ett lättanvändligt fläckbortagningssmedel som jag verkligen rekommenderar!

Inga kommentarer: