2016-03-09

Åt h***ete för kort!!!

Mycket sjukdomar i luften just nu, på jobbet är det många kollegor som är borta, lite lagom stressigt men vi brukar oftast gå ut som vinnare i slutändan. Nu verkar iallafall vi ha kommit ut vår sjukdoms virvel, endast Freja som har den snoriga delen av sin förkylning kvar. Vabruari verkar vara mer ett vabrukvartal det här året.

Helgen var som vanligt för kort, hann typ med hälften av allt som skulle fixas, bättre lycka tills nästa gång=) Vi var bjudna på 35 års firande i lördags men kunde inte gå då vi inte lyckades få tag på en barnvakt, istället tog Anders och jag vara på dagen med barnen, på förmiddagen tog vi med oss Jonatan och Frank på en promenad till ett stall, vi tittade på hästarna som gick i hagen. William och Freja valde att stanna hemma, var väldigt sugna på att spela ps4 utan att lillebrorsan krävde att få vara med. Under eftermiddagen pysslade Freja, Jonatan och jag, Freja fick ett pysselset av farmor i julklapp som vi ännu inte testat, askar, glitterlim och paljetter oh my. 


I söndags var Helena, Niclas och deras två barn här och fikade. Barnen lekte a.k.a rev lägenheten=), Helena och jag körde tjejfika i köket och Anders och Niclas kollade på fotboll(och snackade skit). Fick en tjusig blomma av våra besökare då jag nyligen firade min 35 års dag.


Inga kommentarer: