2018-06-17

Lazy Sunday!

En söndag utan massor med planer händer väldigt sällan men nu är den här. Idag ska vi göra precis ingenting som är planerat, allt ska vara spontant även om det är att sitta i soffan hela dagen.

Anders jobbade natt mot lördag, det händer var fjärde vecka så han sov hela förmiddagen igår, barnen och jag fick roa oss själva, jag tvättade klädslarna på sofforna, Freja och Jonatan lekte och William passade på att spela på datorn en stund. Eftermiddagen och kvällen spenderade vi i glada vänners lag, det blev tacos, vin, ostbricka, kortspel och mängder med lek för barnen. Jag har nog aldrig känt mig så fri med andra människor som jag gör med de här, jag behöver inte sätta upp en fasad när jag mår dåligt och jag kan vara galen-pannan Malin utan att känna mig dömd, jag kan vara mig själv och det räcker gott och väl!

Jag kom på en sak jag måste göra idag, sätta på klädslarna på sofforna igen, annars kan man inte sitta där hela dagen!

Inga kommentarer: