2018-06-19

Närmar oss med snabba steg.

Arbetsveckan är igång, snart semester, lugnt och skönt, ingen stress och förhoppningsvis glada barn!

Anders och jag använde nästan hela söndagen till att ligga på soffa, det blev tre filmer totalt, väldigt välbehövligt. Vi hann dock med att tvätta lite och laga mat men annars inget som störde slappandet.

Jonatan har sin sista dag på förskolan imorgon, sen tar han sommarlov tills han börjar i skolan den 20 augusti. Han är redo säger han och jag håller mina tummar så hårt jag bara kan, dyspraxin gör mig orolig, under förskoletiden så har inga barn uppmärksammat talsvårigheterna men nu kommer det märkas så mycket mer och jag är livrädd att han ska bli retad. Vi ska självklart ha möte med hans lärare, speciallärare och skolsyster, så det skrivs en handlingsplan redan från start så vi inte behöver gå igenom år av tråkigheter igen.

Inga kommentarer: