2019-01-10

2019 - Matrevolution

Vi avslutade 2018 med att lova varandra att vi ska utveckla vårt mod i köket, matlagningen ska blir rolig och äventyrlig, vi måste våga mer!

Bilden är tagen på vår nyårsmiddag, vi använde recept från kokboken Zeinas Kitchen, en fantastisk kokbok som verkligen ger inspiration att våga testa någonting nytt!
Zeina fångade min uppmärksamhet när hon medverkade på TV4 under midsommarafton, där stod hon på den ”heliga” midsommaraftons morgonen och lagade KEBAB och jag var fast! Äntligen en matrevolution i torra Sveriges matutbud!!!! Jag har kommit halvvägs igenom bloggen och jag finner inspiration i varje recept och inlägg. 

Om ni inte redan har köpt Zeinas fantastiska kokbok så  uppmanar jag er att genast göra det och ni måste också bege er till Zeinas blogg och fastna i denna fantastisk matresa tillsammans med mig och många andra.



Inga kommentarer: