2009-10-15

Eftermiddan...

Äntligen kväll! Sitter här i soffan med en sovande lite Freja brevid mig, så himla mysigt. Kollar på SOS Gute och snart börjar Inlåst, har satt på inspelning på Lyxfällan så kvällen är säkrad helt enkelt=) William ligger och sover och Anders passar på att byta kanal så fort det blir reklam för att kolla lite ishockey.

Det blev inga nudlar till lunch, det blev en tunnbrödsrulle med räksallad istället=)

Hämtade William på förskolan och han var ju inte direkt jätte glad när vi kom men det är jag ju inställd på redan innan jag kommer in på gården=( Han vill ju gärna vara kvar och leka med sina kompisar men det går ju tyvärr inte. Ibland så stannar vi kvar så att han hinner leka men det kan man ju inte göra varje dag, har ju lite andra saker att fixa på eftermiddan också.

Jag och Freja har börjar promenera innan vi hämtar William på eftermiddan. Det är en lite runda på 45 minuter som vi promenerar. Känns jätte skönt att komma igång, hoppas att vädret håller i sig ett tag till så man kommer igång ordentligt!
Får ju inte simma ännu pga. händerna. Ska till ortopeden om några veckor och då får vi se vad som är fel, hoppas jag iallafall! Så fort jag har fått klartecken så ska jag ringa Carola så att vi kan börja simma igen.

Idag la jag Freja på golvet med en massa leksaker medans jag gick på toa och när jag kom tillbaka så hade hon vänt sig från ryggen till magen, det är bara armen som ska fixas sen är hon färdig=)



Inga kommentarer: