2009-10-21

Mitt i veckan!

Hittills har dagen varit helt ok. Jag och Freja lämnade William på förskolan klockan 9 sen gick vi en kort promenad ner till mitt jobb. Snacka de lite skit med kollegorna och hälsade på alla barn, gud va stora de har blivit=)

Till lunch åt jag ost och skink paj, majs och till det drack jag vatten. När jag var hemma med William när han var liten så slarvade jag jätte mycket med att äta lunch och det var ofta som jag var helt slut när Anders kom hem. Jag kunde äta middag som en helt karl och det misstaget tänker jag inte göra igen.

Vid tre ska jag och Freja hämta William och sen ska vi åka till Farsta och kolla efter vinterskor, William har redan ett par men jag vet av erfarenhet att vi behöver ha två par annars kan William bara gå till förskolan varannan dag pga att skolan är blötta=( Det blir dock inget skoköp förän på fredag för då ska jag och pappa dit igen. Jag ska köpa en Batman kostym till William i 5 års present från mig, Anders och Freja. Han har en Spindelmannen kostym redan men den börjar han tröttna på.
Anders ska jobba över idag så jag och William ska passa på att äta middag i Farsta också. Det blir nog McD så jag får äta tråksallad=(

Inga kommentarer: