2009-10-22

Ice Age3 och Panduro

Imorgon ska jag på date och det är inte med vilken kille som helst utan jag ska på bio med William=) Det var ett tag sedan som vi två gjorde något tillsammans helt själva. William vill se Ice Age3 och då blir det den, tråkigt så visas den bara ute i Heron City på kvällarna. Det tar ju ett tag att åka dit och hem så vi får se om vi orkar hålla oss vakna på hemvägen=)

När jag har lämnat William imorgon så ska jag dra med mig pappa till Farsta, fast det är nog mer realistiskt att det är han som drar med mig till Farsta=). Oj va den karl kan gå fort!
Jag ska köpa present till William och sen ska jag kolla på den nya delen av centrumet som nu är färdig. Det tråkiga är att det är butiker som redan fanns i centrum som har flyttat in i den nya delen. Det roliga är att Panduro har öppnat=), här ska pysslas!

Inga kommentarer: