2010-01-28

Lite trött bara!

Suck! Igår var det snöstorm och idag snöar det igen, den här vinter kommer vara låååång. Vill ju har vår så man kan gå på promenader utan att vara orolig för frostskador=(

Vi har haft en knasig natt så hela familjen är super trötta. Freja fick för sig att ha en "liten" skrikfest mitt i natten. Skrek och pruttade som en galning, men det kan inte ha bara ha varit magen för hon tuggade på allt som kom i hennes väg. Hon var helt ok i magen igår på dagen men hon var lite gnällig och ville gärna att man var med henne hela tiden. Kan det vara tänder på gång? Testade att ge henne Alvedon och efter en kvart somnade hon och sov hela natten iallafall.

Idag skulle jag egentligen till min läkare uppe på SÖS och prata om min Waran behandling men vi är lite insnöade. Klockan är snart 12 och det har fortfarande inte varit någon plogbil här utanför. Hoppas det är plogat imorgon för jag tänker inte sitta inne två dagar i streck!!!

Inga kommentarer: