2010-01-24

Slöar söndag

Just nu så sitter Anders och sover med Freja i sin fotölj, jag slö surfar och lyssnar på skidskyttet på tv och William leker på sitt rum. Usch va jag är slö idag, orkar inte göra ett skit! Funderade ju på igår att dra till Farsta men bara jag tänker på hur mycket folk det är där så blir jag trött. Får dra dit någon dag i veckan istället, kanske en promenad på tisdag?

Nästa vecka är lagom uppbokade(som vanligt).

Måndag är Williams förskola stängd pga plannering, funderar på att dra till Barnadiset så han får springa av sig lite=)

Tisdag blir det nog en promenad till Farsta eller kanske öppna förskolan på förmiddan. På kvällen ska hela familjen på öppet hus i Fagersjöskolan, måste ju kolla in innan skolstarten i sommar/höst=)

Onsdag är jag "ledig", inget inbokat så vi får se vad vi hittar på. William ska åka till sin farmor och sova över tills på torsdag.

Torsdag ska jag till SÖS, läkarbesök hos "Warandoktorn". William kommer hem ifrån farmor.

Fredag är jag "ledig" igen, fredagsmys på kvällen med hela familjen.

Lördag är tvättstugan bokad på förmiddan=(, eftermiddan är fri.

Söndag ska jag slöa i soffan om inget annat dyker upp förstås=)

Inga kommentarer: