2010-01-23

Planneringsdag = Barnadiset

Idag har vi varit och fikat hemma hos brorsan. Mycket lungt och trevligt, som vanligt=) Vi firade pappa för han fyllde år igår(fredag). William ville självklart leka med alla modelltåg som brorsan fixar och trixar med. Det har blivit en väldigt allvarlig hobby han håller på med. Inte nog med att tågen är tåg utan de ska se autentiska ut och så ska de låta och det ska komma rök ur skorstenen. William älskar verkligen att vara där, så mycket grejer att pilla på=)

Imorgon ska jag försöka dra med mig familjen till Farsta, måste köpa nya sidor till min filofax.

På måndag är Williams förskola stängd, de har plannering så då får jag vara lekmamma=) Funderar på att dra med mig ungarna till Barnadiset, perfekt att passa på när det är vardag. Då är ju ingen annan där=)

Inga kommentarer: