2010-10-06

Barnadiset och Äppelgården

Williams bästis ifrån förskolan hade sitt 5 års kalas på Barnadiset i lördags och då passade hela familjen på att åka dit så vi fick leka lite också=)

Det bästa med Barnadiset är att det har bollhav och det innebär att det ligger bollar lite överallt.

Freja testar att cykla på 3-hjuling och vägrar släppa den=)

Hallå vem har ställt ett oljefat precis där jag ska köra?

Tur att brorsan ger en skjuts när man har kört fast=)

Tydligen så åker den här bara om någon sitter och trampar inte om man står där bak och stampar med fötterna!
Efter kalaset drog Anders på fotboll och jag och ungarna handlade lite mat och drog hemåt. När vi gick av bussen så ville William leka på en förskola som heter Äppelgården och Freja tyckte det var en bra idé så jag fick helt enkelt hänga på vare sig jag ville eller inte=)
Kolla va stabil jag har blivit på att gå!

William bygger ett "högt höghus"!

Va gör du brorsan? Själv tänkte jag testa äta lite sand.

Kolla vilket fint hus vi bor i! William är pappa och Freja är lillasyster=)

Kom och kööööööööp!

Hinderbanan klarar William galant! Lägg märket till att han inte har fötterna i hjulen=)

Freja drar på hemligt uppdrag, kanske ska hon äta lite mer sand!?!

William kör hinderbanan igen, för den var ju så enkel!

Inga kommentarer: