2010-10-28

Psst! Sugen att se på film?

Jaha då var det fredag imorgon igen=) Jag stänger iofs på jobbet men det struntar jag i för det är FREDAG=)
Jag och Anders har bestämt oss för att se på film imorgon kväll och då är det ju jätte bra att jag är medlem på Buzzador och Buzzar om olika produkter och tjänster, för just nu håller jag på att testa att hyra film ifrån LOVEFiLM. Jätte praktiskt, man blir medlem och fyller i hur många filmer man vill ha per månad och sedan lägger man upp en lista på vilka filmer man vill hyra. Filmerna kommer hem i brevlådan och när man har tittat färdigt så skickar man tillbaka dom och får hem nya några dagar senare. Vi fick hem The Blind Side och Hooligans 2 som första , det blir nog The Blind Side imorgon, Hooligans 2 får nog Anders se själv=)

Inga kommentarer: