2011-03-21

Bla bla bla bla!

O´boy va trött jag är idag! Började jobba redan vid 6.30 och sedan dess har jag varit igång. Jobbat, hämtat barn på fritids och förskola, bvc besök med spruta i armen på Freja, åt jätte onyttig middag, köpte vårjacka  och överdragsbyxor till Freja(William har redan), nattat barn och nu har jag precis avslutat dagens pluggande. Mycket hinner man med när man vill!

Freja har äntligen tagit sin 18 månaders spruta, det har varit många ombokningar som jag nämnde i ett tidigare inlägg. Var väl förbered på skrik och panik men hon sa inte ett ljud, hoppas hon slipper febern nu bara! Eeva tyckte Freja hade vuxit jätte mycket och var imponerad att hon kan prata så mycket. Freja sa förresten sin första två ords mening i lördags, "Sitta dä!" och igår sa hon "Nä min!". Hon växer så det knackar kropp, motorik och språk, det är knappt man hänger med.

Imorgon ska William ha sin första gymnastiklektion när han ska byta om och duscha. Väskan är packad, skor, strumpor, tröja, shorts och handduk har han med sig, vi får se vad som kommer hem igen=) Han är ju verkligen en virrpanna, glömmer både det ena och det andra men vi älskar honom ändå!

Inga kommentarer: