2011-03-25

Halsflus, Homeros och fredagsmys.

Jaha, då är man sjuk igen=( Halsflus tog min stackars kropp som gisslan i onsdags, feber, svullna halsmandlar, ont i kroppen och trött till tusen. Usch och fy! Slog även värmerekord, 39,0 hade jag onsdags kväll! Kan inte förstå hur barn kan vara super pigga när de har feber, jag blev helt däckad!
Nu är jag på bättringsväg, det ända som är kvar är de svullna halsmandlarna men de bekämpas med Kåvepenin så man är fit for fight på måndag igen!

Idag skickade jag in mina skrivuppgifter till skolan och gjorde mitt närvaroprov(ett varje fredag). 11 rätt av 12 fick jag på närvaroprovet, grymt glad men också jäkla irriterad på slarvfelet jag gjorde! Nästa vecka kör vi fullpott!

Ikväll blir det, Tacos till middag, final i Let´s Dance på tv och HAJKBANAN som fredagsmys. När gjorde man det senast egentligen? Jag tro det var på kollo och jag tänker inte nämna några årtal=)



En liten uppdatering om Williams gymnastikläder i tisdags. Han fick med sig fem grejer; skor, tröja, strumpor, shorts och handduk. Tro det eller ej men grabben hade med sig alla fem hem! Helt galet, vår virrpanna till son lyckades hålla reda på alla sina grejer=)

Inga kommentarer: