2012-05-23

Solsken och hjärtslag.

Vilket toppen väder vi har blivit hedrade med den här veckan, solbrännan börjar ju ta sig inför sommaren=)
Jag kör på samma bränna som när jag var gravid med Freja, steker mig på våren och början på sommaren och sen håller jag mig i skuggan under semestern.
Idag är den första dagen som jag har smörjt in barnen med solskyddsfaktor. Såg att William hade bränt sig på öronen så det var dags helt klart. Ska skicka med en varsin flaska med solskydd till förskola och fritids så de kan fylla på under dagen.

Igår var jag på SÖS och gjorde Fragmin prov(håller tummarna) och var hos barnmorskan.
Gjorde det vanliga hos bm, blodtryck, järn, blodsocker och urinprov. Efter det fick jag lyssna på bebisens hjärta för första gången=) Det var ett riktigt starkt hjärta som slog där inne, skönt att höra efter allt!
Alla prover och undersökningar gick super och jag ska tillbaka den 12 juni igen.

Inga kommentarer: