2012-07-02

Måndags jidder.

Idag har barnen och jag hängt hemma på förmiddagen medan Anders hjälpte en kompis att flytta, vi(jag) veck tvätt och små plockade lite. Tänkte köra en tvättmaskin men jag väntade med det tills kvällen så jag fick med alla Frejas olyckor under dagen.
Toaträningen går ganska bra och vi hoppas på att vara helt klara innan semestern är slut! I går kväll när jag och Anders skulle sova började Freja gråta. Anders gick in till henne och då slutade hon gråta men så fort han skulle gå ut började hon gråta igen. Första tanken var "nej nu håller hon på att bli sjuk", med tanke på hennes tidigare problem med magen. Vi frågade om hon hade ont i magen och behövde gå på pottan och det ville hon. Hon kissade på pottan och hade inget kiss i blöjan efter ca 4 timmars sömn, sen gick hon och la sig igen och sov hela natten utan gnäll. Ett steg i rätt riktning? Jag hoppas det!

Inga kommentarer: