2012-07-22

The end of summer

Fem veckors semester med hela familjen är nu slut, imorgon börjar Anders jobba igen:(
Jag och barnen är lediga i hela två veckor till men jag tror William är lite sugen på att börja på fritids redan nästa vecka. Jag tog ju ut en extra vecka föräldraledighet för Freja så rent formellt får han ju vara där, vi får se vad som händer!
Som det ser ut nu så kommer jag jobba hela sex veckor innan jag går på föräldraledighet för lilla parveln i magen.

Mycket har vi hunnit med de här fem veckorna och det är trots tråkigt väder! Lite bilder från vår sommar i blandad ordning.

Bad i plaskis.

Första frisörbesöket.

Mer bad i plaskis.

Tittade på den lilla i magen.

Åkte på kryssning.

Besökte Kolmården.

Lekte på balkongen.

Balkongen bjöd på skönhet.

Hade roligt på GrönaLund.

Stod i kö i många minuter.

Gick på skolavslutning.

Åt vattenbelon och krävde mer.

Gick på bio två gånger.

Magen växte.

Katterna trivdes mest på balkongen.

Vi var glada.

Firade midsommar i solen.

Åt Kinamat och gillade det.

Åt mängder med glass.

Inga kommentarer: