2013-02-20

Springa in våren!

Den 27-28 maj är det dags för Vårruset, jobbet betalat anmälningsavgiften och i år känner jag mig mer motiverad än någonsin. Förra året blev det ingen tävling för mig för jag var gravid, lungorna var paj efter blodproppen och jag var jätte besviken. I år ska jag med!!! Löpträning börjar på söndag, då borde jag ha bra kondition inför loppet i maj. Tur man har en underbar karl som ställer upp och pushar på när man känner sig avslagen, det är inte många som har det! Det blir löpträning varannan dag plus spinning, bodypump och just nu M.R.B medan jag är föräldraledig. Jag tänker köra på så mycket jag kan fram till arbetsdag nummer 1!

Behövde nya träningsskor till inomhusträningen så jag beställde nya från Ellos som jag är jätte nöjd med. I veckan köpte jag också två nya träningströjor på Stadium, 2 för 199kr. För en gång skull blev det inte svart eller grå!



Inga kommentarer: