2015-07-07

Lata dagar i väntan på solen!

Jösses vad tiden springer iväg nästan en månad sedan det senare inlägget, fy skäms på mig! Det stod att jag var sjuk och det är jag fortfarande men jag är förhoppningsvis på slutklämmen, bara lite hosta kvar.

Hur som helst så har semestern äntligen startat, vi fick starta en vecka tidigare än tänkt då chefen erbjöd möjligheten att ta längre ledighet pga för mycket personal och för lite barn på sommarförskolan. Jag tog chansen direkt och det är både barnen och jag glada för. Tyvärr är vädret super trist men vi passar på att tvätta, städa, spela spel, pyssla och mysa så det går ingen nöd på oss. Igår regnade det hela dagen men idag var det uppehåll så vi var en sväng till parken, tänkte köra en vända till efter middagen. 
Till helgen blir det sommarens första mini resa, vi är bjudna ut till barnens farfar och fru på Ljusterö så nu håller jag tummarna så hårt jag kan för super fint väder! William har ju redan varit där en vända och han kommer eventuellt stanna kvar när vi åker hem för att hänga med nyfunna vänner, kanske ser vi honom i höst igen😄.


Inga kommentarer: