2018-07-22

One week to go!

Imorgon börjar sista arbetsveckan innan semester, fullt ös mot fredag!!! Helgen har varit lugn och skönt, lunch och middag med goda vänner, spontant biobesök för mig och Anders, Mamma Mia Here we go again blev det, parkhäng med grannarna och mycket vila. 
Hämtade ut mina linser idag, ska prova dagslinser den här gången, hoppas på bättre resultat än de tidigare linserna jag har använt som iofs också har varit bra men jag har blivit så torr i ögonen på eftermiddagen så jag har varit tvungen att plocka ut linserna så fort jag har kommit hem. Nu hoppas jag att de ska fungera från morgon till kväll!

Bild på min glamorösa frukost från i fredags, blir så ibland när man glömmer köpa mjuktbröd och sparar det sista skivorna av det bröd man har till barnen.




Inga kommentarer: