2009-05-19

Att göra i Maj!

På något konstigt sätt så har Maj nästan blivit fullbokad. De få dagarna som det inte är något inbokat så jobbar jag=(

20/5 Besök på MVC, det här är iofs ett roligt besök så jag klagar inte egentligen.
21/5 Ledig, klagar inte här heller=)
22/5 Fixa matsäck till Lördagens utflykt. Är ju iofs inte så jobbigt, men det är orättvist att William och Anders är lediga och jag måste jobba=( Äh, William och Anders får fixa matsäcken=)
23/5 Årligt besök på SKANSEN. I år ska jag för tusan se Järven och minst en Lo!!!
25/5 Fixa ID-kort till mig och Anders. Hur stor är chansen att mitt pass och Anders ID-kort går ut samma år och varför just nu när man har gravid ansikte?
26/5 Ledig och Fragmin prov på SÖS. Alltid kul att vara ledig, inte kul att ta blodprov på sin lediga dag=(
27/5 Vårruset, tjejerna på jobbet springer jag sitter i gräset och ser snygg ut=)
28/5 Gårdsfest på Williams förskola. Alltid kul att träffa de andra föräldrarna på förskolan!
31/5 Kolla igenom framtida föräldraledigheten, hur ska vi göra? Hur länge ska jag och Anders vara hemma?

Alltså jag har fler larm inställda på min mobil är herr Stadsminister=(

Vill bara tillägga att jag har grymt ont i mitt högra knä! Undra vad jag har gjort nu?

Inga kommentarer: