2009-05-28

Dagens väder...

Dagens väder har varit helt underbart, 10 grader, mulet och REGN. I love it!!! Nu vet jag att det kommer världes dunder väder i helgen, men det struntar jag i fullständigt. Jag hatar värme just nu och det tänker jag fortsätta med ända tills efter förlossningen!

Plutten i magen är galet aktiv, det bubblar och rör sig så fort jag sitter eller ligger ner. Det är helt galet, William var verkligen inte så här aktiv. Han bjöd på en spark lite då och då, men annars var det lungt. Om han var lung då och nu är lite halv galen vad kommer då den här plutten att bli när den kommer ut? Förhoppningsvis helt cool lugn=).
Min rygg har börjat säga ifrån och det är inte roligt alls. Jag hoppas på att klara av att jobba ända fram till semestern om ca 5 veckor, men det börjar bli lite oroligt. Ligger helt utslagen i sängen på kvällarna och nu har jag tom varit tvungen att stanna hemma för första gången ifrån jobbet. Jag hoppas att den här är den första och sista gången för som sagt det är bara 5 veckor kvar till semestern.

Inga kommentarer: