2009-09-28

3 månader!

Idag var det dags för 2 månaders kontrollen. Jag och barnen möte morfar och sen bar det av till Williams förskola för att lämna William. Efter vi hade sagt hejdå så gick vi till Farsta. Jag är ju lite halvt otränad efter graviditeten men jag tro fan ingen kan hålla samma takt som min pappa. Han har ju lika långa ben som en älg så jag ser ut som en springande Smurf för att hänga med. Upptäckte iallafall att jag måste börja träna upp flåset igen. Oj va jag var trött när vi kom fram. Tur att man fick sitta ner en stund när vi kommer fram till BVC=).

3 månaders kontrollen idag gick jätte bra. Freja var för det första jätte glad och det är ju ALLTID bra=) Har gått upp ett helt kilo och har lyckats bli hela 4 cm längre, hon växer på riktigt bra våran lilla pruttunge.

Efter BVC besöket drog jag med pappa till Konsum för att köpa bitsocker så man har något att lägga i sitt morgon te. Pappa bjöd på fika på det nya fiket i centrum, Cafeet heter det. Väldigt trevligt ställa, billigt och har jätte god köttförspaj och kladdkaka. Det som jag är grymt sugen på att prova är deras afternoon the som de serverar klockan 2 på eftermiddagarna. Får ta det på en helg för man måste ju hämta William klockan 3. Om nån är sugen en helg så är det bara att höra av sig=).

Inga kommentarer: