2009-09-13

Söndags aktiviteter.

Jag tog med mig William och Freja ner till parken idag på förmiddan. Anders stannade kvar hemma och passade på att dammsuga medans lägenheten var tom. I parken lekte William och jag gungade vagnen=)

Eftermiddan var ganska seg, kollade lite tv och pillade på datorn. Kramades med Freja och svarade på så många frågor som William ställde om rymdraketer. Tydligen hans nya intresse=)

Simskola på kvällen, jag följde med den här gången och Anders fick vara hemma med Freja. William är fortfarande lite rädd för att stoppa huvudet under ytan, men han blir bara modigare och modigare för varje gång som går. Idag tränade de på att göra bentag och William var jätte duktig. Kan ha varit orden groda, strut och pinne som hjälpte till=)

När jag och William kom hem så hade Anders lagat mat, det blev falukorv med makaroner och det är inte fyskam.

Nu är det snart dags att gå och lägga sig, väntar bara på att Freja ska somna.

Inga kommentarer: