2009-09-02

MVC återbesök!

Kom precis hem ifrån mitt återbesök på MVC. Kändes lite konstigt att sitta där i väntrummet med en vagn. Jag med vagnen och tre gravida tjejer och deras karlar=). Jag sitter och matar Freja och de andra sitter och ser förväntansfulla ut. Tänk när man satt där själv innan man fick komma in, man satt nästan som på nålar. Ska vi lyssna på hjärtljudet idag? Undra hur bebisen ligger? Hur mycket har magen växt? Så många tankar som snurrar. Jag är glad att Freja är här men gud va jag saknar min graviditet. Mest saknar jag magen, min stora runda fina mage! Halsbrännan, illamåendet, ryggvärken, förlossningen osv. saknar jag inte.
Det var jätte kul att träffa Christina igen, hon gick ju på semester några veckor innan min bf så det var ett tag sedan vi sågs. Jag var verkligen nöjd med henne, om jag skulle få för mig att skaffa fler barn (inte troligt) så vill jag ha henne igen.

Inga kommentarer: