2009-12-01

Förkylning, dammsugning och sortering

Freja ligger och sover och jag sitter och snurrar lite på nätet. Freja är lite förkyld så vi är hemma och vilar idag. Nu på förmiddan har vi hunnit med ganska mycket faktiskt.
Jag har dammsugit toaletten, hallen och lite utav vardagsrummet. Vi ska ju sätta upp granen i helgen så det är ingen idé att dammsuga ordentligt för vardagsrummet kommer vara fullt med glitter och annat skräp. Får ta ett ordentligt varv när vi är klara med det spektaklet=)
Fick ett utbrott på ett skåp som vi har diverse prylar i och allt verkar vara inkastat så idag sorterade jag där inne och jag hittade både det ena och det andra där inne=)

Imorgon ska jag nog ge mig på skåpet brevid som ser precis likadant ut fast här är verkligen allt bara inkastat=)

Inga kommentarer: