2009-12-25

Juldagen = en dag kvar till mellandagsREAN

Dagen efter julafton och som vanligt är man jätte seg och helst skulle man vilja ligga i sängen och läsa en bok.
William öppnade julklappar som en galning igår och idag leker han som en galning=) Han springer omkring i sin Transformers dräkt och är i en slags julkoma. Vill gärna leka med alla sina grejer på en gång!

Imorgon börjar mellandagsREAN och det ser iallfall jag fram emot, resten utav familjen är nog måttligt roade. Mitt första projekt är att hitta ett par nya vinterskor, mina gamla har förstört mina fötter=( Det som är jobbigt är att jag behöver ett par som är funktionella och inte så himla fashionella. Man ska kunna vara ute och leka i snön och kunna gå flera mil i dom.
Till ungarna blir det nog lite uppdateringa till garderoben och längre än så har jag inte kommit.

Inga kommentarer: