2009-12-13

Frostskador...

Den här lördagen har varit fylld utav roligheter, jag höll på att frysa tårna utav mig men det roliga överväger det=)

Jag och ungarna har hängt i Bandängen med Anna och hennes busungar, kallt som tusan var det och självklart hade jag på mig alldeles för lite kläder. Det såg inte ut av vara så kallt när vi gick hemifrån så jag tog på mig skinnjacka och gymnastikskor så att jag inte skulle svettas ihjäl men istället höll jag på att förfrysa=)

Efter Bandängen så drog vi hem till Anna och drack glögg, grabbarna fortsatte att leka som galningar. Anders och Caddy har varit duktiga och röjt i Anna och Caddys källare medans vi var i Bandängen och sen på kvällen var de duktiga och lagade en jätte god mat. Värmde riktigt bra efter frostskadorna=)

Under eftermiddan/kvällen så började det att snöa så efter middan drog grabbarna ut och röjde i snön medans vi förståndiga kvinnor och Emil stannade inne i värmen. William och Milton lyckades tom åka pulka och snowracer och att bygga en snögubbe. Hoppas att det kommer mer snö för det här kommer töa bort väldigt fort!
Passade på att låna en Bumbo när vi ändå var där och den verkade Freja gilla så den kommer vi nog ha nytta utav den närmaste tiden=)


Tempot är så högt att kameran inte hänger med=)

Det är gott med paprika tycker Emil.

Frejar i Bumbon=)
Grabbarna leker ute i snön, reflexerna fungerar iallafall=)

Inga kommentarer: