2010-04-03

Glad Påsk på er!!!

Hela familjen och pappa har varit hemma hos min brorsan och ätit påsklunch idag, imorgon kör vi en repris fast hos tanterna i Hallunda=)
Det har varit ett riktigt toppen väder, jag var tom tvungen att ta av mig tjocktröjan och halsduken när vi gick upp för att möta pappa på väg in till stan. Tror det är dags att ta fram Frejas vårmössa, kör fortfarande med vintermössan och den är ju galet varm.
Det var en väldigt lugn och skön dag med god mat, lek med tåg, fika och en jäkla massa godis. Precis som en Påskafton ska vara=)
Freja har varit lite gnällig idag men jag tror att hon har tröttnat på att vara täppt i näsan, hon är mycket bättre men inte riktigt 100% ännu. Jag tror att tills på onsdag är hon nog tiptop igen, hoppas iallafall!
Nu liggar båda barnen och sover gott i sina sängar, jag och Anders sitter och kollar på Körslaget och slöar=)

Inga kommentarer: