2010-04-14

Promenad med morfar i solen=)

Idag har jag och Freja varit på promenad med morfar, vi har varit i Farsta och handlat lite av varje. Det viktigaste inköpet var hundpåsar=)

Gick både till och från Farsta i en lagom rask takt, jag halv springer och pappa går i normal takt. Konditionen är det ju inget fel på iallafall och det gör ju inget att vädret var på topp också=) Freja där emot verkar inte vara speciellt glad i att sitta i vagnen längre stunder, hon var jätte gnällig och protesterade så högt hon bara kunde=(

På hem vägen så passade jag och Freja på att gå till öppna förskolan och fika en snabbis, Freja fick leka av sig lite innan vi begav oss hem.

När vi kom hem var det dags för Freja att vila och för mig att äta lite lunch men det blev ingen vila för Freja för någon utav grannarna håller på att renovera så det är ettt jäkla liv här i huset=( Inte förrens vi gick för att hämta William så fick Freja äntligen sova, nästan 2 timmar försent. Hon var verkligen mega trött för så fort jag la henne ner i vagnen så somnade hon, hoppas de är färdiga nu så vi slipper fly hus och hem imorgon också!

Imorgon ska vi ner till öppna förskolan igen, Freja är nog lite sugen på lite sångsamling och att få leka lite med de andra barnen och jag är lite sugen på att fika och snacka lite skit med de andra mammorna=)

Inga kommentarer: