2011-07-16

Parken Zoo del 2 - Tivolit

I parken fanns det inte bara djur utan en himla massa karuseller och annat skoj som man kunde åka. Ett lagom tivoli för barn dock, inga extrema grejer här inte=)

I Ordköping där Kalla Kunskap bor fanns det en heldel grejer att greja med, William åkte bla ruchkana.

en jätte lång ruchkana och han skrek wiiiiii hela vägen=)

Jag åkte också ruchkana men inte den jätte stora=)

William åkte själv=)

Frejas, jag och William åker karusell.

William, Ander och Freja åkre tekopparnas light variant=)

William åker djungeltåget.

Freja och jag åkte också djungeltåg=)

Jag och William åker radiobilarna, så himla roligt=)

Williams första vinst någonsin, vi körde något bowling spel där han fick mer poäng än mig=( Jag skyller på att jag inte hade några glasögon på mig=) 

Anders i Virveln, lite galnare än tekopparna=)

Wiiiii va det går=)

William kör bil.

Det här med att stå i kö var INTE Frejas starka sida=)

Efter en lång vänta så fick vi äntligen åka och oj va glad Freja blev=)

Inga kommentarer: